=========================== good old times =========================== Zaklad tvori pole lokaci a pole s NPC. Main: public static lokace[] poleLokaci; pole s vsemi lokacemi public static npc[] npcs; pole se vsemi npc public static ArrayList nahravac=new ArrayList(); slouzi k nahrani objektu public static int[] start; 3rozmerne 0 / cislo lokace kde se zhra zahaji, 1/ overovac pro intro 2/ukoncovaci lokace public static String intro; obsahuje intro text Lokace: public String jmeno; nazev lokace zobrazuje se v connect to public String popis; popis zobrazujici se pri vstupu do lokace public String[] vsechnyPopisy; zasobarna popisu pro zmenu public int[] kamJitCislo; pole s cisly lokaci ktere budou k dispozici public boolean[] kamJitOnOff; pole urcujici jestli je prechod povolen/zakazan public int[] kamJitAktivni; pole odkazujici na prvky pole kamJitCislo s hodnotou true //automaticky public int[] npc; pole s cisly npc public boolean[] npcOnOff; npc povoleno/zakazano public int[] npcAktiv; pole odkazujici na prvky pole npc s hodnotou true//automaticky NPC: public String jmeno; jmeno NPC public dialog[] dialogy; pocet Dialogu /soubor otazek public String[] popisy; text zobrazujici se od npc public int startPopis=0; jaky popis se ma pouzit jako prvni //neni nutne pouzivat Dialog: otazka[] otazky; seznam otazek int[] otazkyOn; seznam dostupnych otazek//automaticky podle hodnoty status z otazky Otazka: String otazka; co se vypise jako otazka boolean status; zap/vypnuti int popis; odpoved ktera se zobrazi na otazku pro navrat do talk manu se nastavi popis na -1 a dialog na -2 int dialog; jaka dalsi skupina otazek se nahraje int lokace; do jake lokace se ma jit- hodnota se zadava +1 (napr lokace na 0 miste v poleLokaci dostane hodnotu 1) z duvodu pri nenastaveni hodnoty =0, pokud je nastaven ignoruje se popis a dialog int[][] akce; max 3x3 pole pro zmeni v lokacich 0 zmena popisu , 1 npc on/off zmena, 2 zmena connect on/off [i][0] cislo lokace +1 [i][1] nova hodnota pro popis /cislo npc /cislo lokace v connect (kamJitCislo) [i][2] ----- / 1/0 / 1/0 int[][] akceNPC; akce pro zapinani / vypinani dialog polozek [i][4] mozne i vice polozek [i][0] cislo NPc+1 [i][1] cislo dialogu [i][2] cislo otazky [i][3] cislo nove hodnoty on/off int[][] akceNPCPopis; akce pro zmenu popisu je NEZVRATNA puvodni popis prepsan nejaky z existujich [i][0] cislo NPC +1 [i][1] cislo popisu ktery se ma prepsat [i][3] cislo noveho popisu ze String[] popisy ukonceni hry - pruchod lokaci ktera je oznacna pres start[2]